Despre mine

Fotografia mea
Bucureşti, Romania
În pictură recompun iluzia realităţii, subordonându-mă fascinaţiei exercitate de reţelele construite de natură sau concepute de civilizaţiile umane, iar în literatură mă supun mecanismului limbajului specific naturii umane.

duminică, 21 februarie 2016

NIMFĂ


Amantă vampă, soră de vampir…

Un zâmbet te seduce să o furi,

Te face să-ți ții viața într-un fir.

Prin sânge ți se scurge-n picături.

Încet, câte puțin, devii vampir…

Începi să bântui lumea și înduri

Damnată soartă, soartă de satir…

Mă mântui ca o umbră prin păduri,

O nimfă urmărită de-un satir…

Mă pierd în șerpuitele figuri.

Îmbrățișarea codrului e elixir.

Prin părul meu cu-împletituri,

Râvnit de fauni, trece un zefir…

© Mihaela Chitac, 2016



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu