Despre mine

Fotografia mea
Bucureşti, Romania
În pictură recompun iluzia realităţii, subordonându-mă fascinaţiei exercitate de reţelele construite de natură sau concepute de civilizaţiile umane, iar în literatură mă supun mecanismului limbajului specific naturii umane.

luni, 17 decembrie 2018

IMPOSTURĂ

consistență difuză
polipi de meduză
rost fost
oare când,
cum am fost?
irosită prezență
într-o lungă absență
abuliție - LOST
opunând rezistență
între rugă și post
bântuind înghețată
lumea mea nevisată
apariție - GHOST
abstrasă, abstractă,
nici vie, nici moartă
suspendată, informă
devorată de normă
blestemată rutină
ființă adusă
în comă indusă
prădată, sedusă
orbită și smulsă
de pe șine sărită
retrasă, smintită
uitată de mine
în trai compromis
lunecând spre abis
aproape-înghițită
de-un balaur barbar
bălos și bizar
setos de iubire
m-am trezit din neștire
într-o eră post-ură
din a mea impostură
am trezit,
mi-a trezit
conștiința de sine

© Mihaela Chițac, 2019



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu