Despre mine

Fotografia mea
Bucureşti, Romania
În pictură recompun iluzia realităţii, subordonându-mă fascinaţiei exercitate de reţelele construite de natură sau concepute de civilizaţiile umane, iar în literatură mă supun mecanismului limbajului specific naturii umane.

marți, 19 februarie 2019

ÎN CASA TA


lasă-mă să pătrund în casa ta
să fiu un cobai mic
așa aș avea și eu dreptul la o saltea
aș putea să mă adăpostesc
pe noapte un pic
în latura dinspre miazănoapte
să-ți descopăr secretul
dedesubturile
și să rod parchetul
sper că nu te vei enerva
în toiul nopții cumva
crezi că mă vei prinde

dacă mă ascund bine
în conul de umbră
unde nu pătrunde
nicio undă de lumină
pe coridorul îngust
ai putea
să mă lași să gust
câte ceva
și-apoi câte și mai câte
vom roade împreună
pijamaua, papucii
cărțile și pipa ta
mă voi furișa în atic
ca un cobai mic


© Mihaela Chițac, 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu