Despre mine

Fotografia mea
Bucureşti, Romania
În pictură recompun iluzia realităţii, subordonându-mă fascinaţiei exercitate de reţelele construite de natură sau concepute de civilizaţiile umane, iar în literatură mă supun mecanismului limbajului specific naturii umane.

luni, 14 martie 2016

AERUL



Aerul mirosea a verb…

Sedus de-un pasional imberb,

Vibra și clocotea intens,

Se îmbibase de nonsens.

Pe cer plutea câte-un eres,

Nimeni n-avea vreun interes

Să inhaleze gaz din mers

Și să exale câte-un vers.

Se rarefiase un poem,

I-am pus o mască de-oxigen

Și picura din cerul dens

Câte o ploaie fără sens…

© Mihaela Chitac, 2016

3 comentarii:

  1. Super ...parca mai cere , ma refer la lungime...sau eu sunt besatioasa..:(
    As posta versurile sub multe comentarii :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Super ...parca mai cere , ma refer la lungime...sau eu sunt besatioasa..:(
    As posta versurile sub multe comentarii :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Aura iti multumesc pentru apreciere, adevarat, dar nu stiu cati mai au rabdare sa consume poezie...
    Sarutari!!!!

    RăspundețiȘtergere