Despre mine

Fotografia mea
Bucureşti, Romania
În pictură recompun iluzia realităţii, subordonându-mă fascinaţiei exercitate de reţelele construite de natură sau concepute de civilizaţiile umane, iar în literatură mă supun mecanismului limbajului specific naturii umane.

joi, 24 ianuarie 2019

GÂNDURI CRESCUTE-N PĂR



gânduri răsar
în părul încâlcit
sticleți și vrăbii ciripesc
își fac de cap
îmi țes cosițe
cu împletituri
le fac și le desfac
poeme păsărești
în fiecare zi se nasc
din firele de păr
lipite cu clei și pap

un cuib imens
ascuns sub pălărie
pe care falnic
păsările-l construiesc
adăpostește păsări aiurite
claia rebelă
se scutură de gânduri
precum copacul
de frunzele purtate

de-un vânt iute

eu simt, resimt, presimt
cum frunza are limb
mă-nalț pe un nimb
în păr îmi adastă
lumina sihastră


© Mihaela Chițac, 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu