Despre mine

Fotografia mea
Bucureşti, Romania
În pictură recompun iluzia realităţii, subordonându-mă fascinaţiei exercitate de reţelele construite de natură sau concepute de civilizaţiile umane, iar în literatură mă supun mecanismului limbajului specific naturii umane.

vineri, 10 mai 2013

LUI MARCEL CHIŢAC LA 60



Dedic acest poem aniversar
Viteazului Marcel Chiţac,
Ce-i e dator războinicului Marte
Şi-i de Apollo insuflat cu har
De pictor care scrie câte-o carte.
Omul de hlei, oştean dotat
Cu pensulă, paletă şi culori
Luptă precum un Don Quijote uneori
Ca un bărbat cu morile de vânt
Pentru onoare, cinste şi cuvânt.
În păru-i sur, muiat cândva în aur,
Eu vreau să-i pun cununi de laur,
Ştiindu-l cavaler adevărat.
Mi-a cucerit cetatea, m-am predat.

© Mihaela Chitac 2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu