Despre mine

Fotografia mea
Bucureşti, Romania
În pictură recompun iluzia realităţii, subordonându-mă fascinaţiei exercitate de reţelele construite de natură sau concepute de civilizaţiile umane, iar în literatură mă supun mecanismului limbajului specific naturii umane.

duminică, 3 noiembrie 2013

BIP BIPOLAR

Bip bipolar – Bip bop! Bop bip!
Urcă hilar, subliminal,
Repetă vag, la nesfârşit,
Parcă-i un tic – Tic toc! Toc tic!

Avid de van şi visceral,
Pe-un balansoar existenţial,
Val după val, interstiţial,
Joc inegal – Bip bop! Bop bip!

Te strâng cu sârg, să fie vis?
Tic toc! Toc tic! Prin paradis
Te chem, te-alung, te strig prelung
Stâng, drept, mă-ncurc, drept, stâng – tot urc…

Din vârf de deal, adânc letal…
Mă risipesc într-un ocean,
Fără final, neţărmurit…

Să fi murit? – Bip bop! Bop bip!

© Mihaela Chitac, 2013


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu