Despre mine

Fotografia mea
Bucureşti, Romania
În pictură recompun iluzia realităţii, subordonându-mă fascinaţiei exercitate de reţelele construite de natură sau concepute de civilizaţiile umane, iar în literatură mă supun mecanismului limbajului specific naturii umane.

luni, 19 octombrie 2015

DESPRE CUM AR FI SĂ FIE

Acum aș scrie o poezie
Despre cum ar fi Ea să fie
Formă amorfă, fără noimă
S-o tai bucăți, să o măcelărești
Silabă cu silabă s-o afurisești
Fir-ar să fie! O jucărie din hârtie
Dada! pe bilețelul din joben îmi scrie
Spune: Oricum, forma-i de formă
Nu-i literă de evanghelie
Să nu mai apelezi la dogmă
La formă fixă, cine știe?
Poezia se manifestă, este vie,
Nu-i un obiect pe care-l faci la normă
Plutește-n aer ca o melodie
În pași de dans invit-o la cafea
Sau fă-i un ceai special dintr-o surcea
S-o duci cu zăhărelul, s-o curtezi
De vrea să stea de vorbă, să n-o crezi
Te pune să mărturisești
Că Forma este for-mă cât trăiești!


© Mihaela Chitac, 2015


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu