Despre mine

Fotografia mea
Bucureşti, Romania
În pictură recompun iluzia realităţii, subordonându-mă fascinaţiei exercitate de reţelele construite de natură sau concepute de civilizaţiile umane, iar în literatură mă supun mecanismului limbajului specific naturii umane.

luni, 7 septembrie 2020

OCHIULUI DIN MINE

accente senzoriale contingente/ opalescență senzuală/ o pală lespede carnală/ acoperă simțiri incandescente/
dintr-un triunghi/ un tainic ochi mă frige/ aruncă ochiului din mine/ săgeți de raze de rubine/ cu arcul.../ în casa inimii se-aprinde/ focul sacru/
spectrul luminii/ deschide ușa tainițelor stinse/ spre interior ca o oglindă / care reflectă/ în culori iridiscente/ sclipiri de iris/ străluciri divine/
prin ghiocul de coral/ urechea mea ascultă/ glasul oceanului adânc/ un val învolburat de vânt/ în transă îl transpune în cuvânt/ © Mihaela Chitac, 2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu