Despre mine

Fotografia mea
Bucureşti, Romania
În pictură recompun iluzia realităţii, subordonându-mă fascinaţiei exercitate de reţelele construite de natură sau concepute de civilizaţiile umane, iar în literatură mă supun mecanismului limbajului specific naturii umane.

vineri, 4 februarie 2022

FEMEIA DIN UMBRĂ


 










în casa mea locuiește

o femeie invizibilă

care mă înlocuiește

ori de câte ori n-am chef de mine

mă face să mă cred irezistibilă

modifică percepția de sine

nu mai știu de sunt eu sau ea

sau poate cine știe cine...

femeia din umbră

îmi copiază gusturile, gesturile

mă urmărește sumbră

cu mii de ochi pândește

îmi accesează visurile

se concentrează și se răspândește

îmi antrenează simțurile

cotrobăie prin toate colțurile

mută obiecte de la locul lor...

am obosit să-mi tot caut lucrurile

când vreau să deretic, derutată

un alt decor în jur mi se arată...

femeia asta imaginară

îmi stăpânește proprietatea  

născocește tertipuri să rămână

îmi scrie scenarii prin cap

este femeia cu o mie de chipuri

pe care-o țin ascunsă în dulap...

© Mihaela Chițac, 2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu