Despre mine

Fotografia mea
Bucureşti, Romania
În pictură recompun iluzia realităţii, subordonându-mă fascinaţiei exercitate de reţelele construite de natură sau concepute de civilizaţiile umane, iar în literatură mă supun mecanismului limbajului specific naturii umane.

duminică, 8 ianuarie 2023

FLUTURE

înainte de-a fi fluture

mă mișcam frenetic

mă roteam prin orașul copiilor feeric

eram un turbion de energie juvenilă

din care mă desprinsesem dureros

așa, cât o unghie fină, ușoară, infimă...

pluteam cinetic bezmetic într-o dispoziție

liberă de constrângeri sau vină

până când m-am încurcat

într-un caier de bumbac

sau de vată de zahăr

pe băț trasă-n fire...

în consecință

am aterizat din senin

rotocol alburiu

dintr-un nor anonim

în sufletul unui copil

devenind un experiment

molecular lipicios

fluture de mătase fragil

© Mihaela Chițac, 2023

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu