Despre mine

Fotografia mea
Bucureşti, Romania
În pictură recompun iluzia realităţii, subordonându-mă fascinaţiei exercitate de reţelele construite de natură sau concepute de civilizaţiile umane, iar în literatură mă supun mecanismului limbajului specific naturii umane.

miercuri, 13 februarie 2013

SEDUCŢIE

Trup în levitaţie,
În costum de graţie.
Veşmânt de seducţie,
Pândit de abducţie.
Puse în mişcare,
Tertipuri uşoare.
Îmi arde-o arteră,
Strânsă de-o jartieră.
Portjartier din plastic
Scoate ronde capse,
Captive pe coapse.
Nerv în excitaţie,
Plin de ostentaţie,
Întinde-acrobatic
Picioru-mi zănatic.
Ard scântei în aer,
Prin arcul voltaic.
Bustul mi-e ostatic –
Luat de un elastic –
Şi ţipă zadarnic
Dintr-o bustieră,
Prea aventurieră.

© Mihaela Chitac 2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu