Despre mine

Fotografia mea
Bucureşti, Romania
În pictură recompun iluzia realităţii, subordonându-mă fascinaţiei exercitate de reţelele construite de natură sau concepute de civilizaţiile umane, iar în literatură mă supun mecanismului limbajului specific naturii umane.

marți, 1 decembrie 2020

OGLINZI DEȘARTE

un ghem de oglindiri  
mi se reflectă-n cap... 
clipe de-nchipuiri 
dosite prin dulap 
dendritele își întind ițele...
asemeni păsărilor țesător 
îmi împodobesc cuibul după voia lor... 
croșetează cu iglițele pasmanterii, dantele 
umbrele colorate, veșminte de femeie 
puțin cam demodate... 
e agitație mare pe aici 
roiesc în mușuroi furnici 
furnicături prin neuroni 
femeile schimbă ioni... 
ademenite de vreun fante, 
aleg culoarele vibrante... 
se-admiră în oglinzi deșarte, 
ascultă bârfe, obsesive șoapte 
țes intrigi și lansează câte-un zvon 
rețeaua e brăzdată de axoni... 
© Mihaela Chițac, 2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu