Despre mine

Fotografia mea
Bucureşti, Romania
În pictură recompun iluzia realităţii, subordonându-mă fascinaţiei exercitate de reţelele construite de natură sau concepute de civilizaţiile umane, iar în literatură mă supun mecanismului limbajului specific naturii umane.

miercuri, 2 decembrie 2020

PRIN OLIMP



prin creier trec trasee-ntortocheate
abandonate după folosință
cordoane sidefate spiralate 
vehicule conduse cu știință 
glisează pe volutele trasate 
transportă spori spre conștiință... 

adesea, când mă plimb prin labirint 
ideile plutesc pe-un nimb 
mă poticnesc de-o gâlmă prin olimp 
acolo unde nu există timp... 

zeii sălășluiesc în gând 
lumina se reflectă alergând
coboară, urcă panta cu emfază 
poeții se agață de o rază 
taie și șlefuiesc odoare sfinte 
pe care le transformă în cuvinte... 

magic vulcan – erupție de idei 
stinsă cu-n extinctor, fără temei, 
de-un pompier galactic care stă de pază 
să nu se-ncingă circuitele de bază... 

© Mihaela Chițac, 2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu