Despre mine

Fotografia mea
Bucureşti, Romania
În pictură recompun iluzia realităţii, subordonându-mă fascinaţiei exercitate de reţelele construite de natură sau concepute de civilizaţiile umane, iar în literatură mă supun mecanismului limbajului specific naturii umane.

marți, 19 ianuarie 2021

HOMBRE

 




o umbră de Sombrero colțuroasă

mă urmărește insistentă

oprindu-mă când mă urnesc din casă

cu trena ei omniprezentă

umbrindu-mă Sombrero mă răsfață

sub umbra-i deasă permanentă

țesută de un vierme de mătasă

dintr-o gogoașă existentă

 


în ploaia caldă, lunecoasă

umbrela cu membrană transparentă

m-acoperă - peliculă vâscoasă

fibroasă, membranoasă, rezistentă   

umbra lui Hombre onctuoasă

iubindu-mă topindă mă cuprinde

dorindu-mă ardentă, voluptoasă

fără chibrituri mă aprinde

© Mihaela Chițac, 2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu