Despre mine

Fotografia mea
Bucureşti, Romania
În pictură recompun iluzia realităţii, subordonându-mă fascinaţiei exercitate de reţelele construite de natură sau concepute de civilizaţiile umane, iar în literatură mă supun mecanismului limbajului specific naturii umane.

sâmbătă, 11 septembrie 2021

ÎN TIMP






































gândul îngânând

mă-ncred în cuvânt

de cumperi, îți vând

vorbele în vânt...

 

când voi fi fiind

vasul ars pictat

la gură ciobit

de soare mușcat

pe-alocuri crăpat

mă-ntind, mă contract

timpu-i dilatat...

 

de va fi să vând

vasul ars pictat

la gură ciobit

de soare mușcat

pe-alocuri cârpit

exponat marcat

și înregistrat...

 

eu voi fi fiind

doar o vorbă-n vânt

îngânată-n gând

cuvântul in nuce

timpul dilatat

aflat la răscruce

învins, contractat...   


©Mihaela Chițac, 2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu