Despre mine

Fotografia mea
Bucureşti, Romania
În pictură recompun iluzia realităţii, subordonându-mă fascinaţiei exercitate de reţelele construite de natură sau concepute de civilizaţiile umane, iar în literatură mă supun mecanismului limbajului specific naturii umane.

joi, 9 martie 2023

EFECT DE ECLERAJ

 

în oglindă un drum șerpuit

duce spre exitus în timp

ce aspir la o absență de chip

cavernele oarbe percep taxă

pe lumina care le-a orbit

dacă întoarcerea în uter n-ar durea

mi-aș vedea steaua albastră

în universul meu revers retroactiv

absența mișcării mi-a împietrit

sângele în zidul de iederă roșie

uscate trupuri frânte de copaci

compun fantastic staticul peisaj

încerc să mai salvez un colț

dintr-un savant efect de ecleraj

surprins pe-un capac de pian

o aripă vie mă prinde-n picaj

cealaltă m-aruncă în vrie

m-aștern pe culcușul de pene

la ora când strada-i pustie...

©Mihaela Chițac, 2023

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu