Despre mine

Fotografia mea
Bucureşti, Romania
În pictură recompun iluzia realităţii, subordonându-mă fascinaţiei exercitate de reţelele construite de natură sau concepute de civilizaţiile umane, iar în literatură mă supun mecanismului limbajului specific naturii umane.

joi, 2 martie 2023

INSOMNIA

resimt în întuneric

tentația de-a fi trează

lumina roșie difuz pulsează

în starea mea de veghe

decibelii inimii

vibrează într-un difuzor

nu pot s-adorm cu nimeni

haloul unui aparat veghează

nu reușesc să dorm cu mine

în același pat

hălăduiesc prin noapte, ziua zac

ascult, aud în piept acel tic-tac

respirația muzei îmi suflă-n ceafă

presimt adierea inspirației

gândul înaripat, avântul

legătura ocultă cu cerul și pământul

respir în aer rarefiat cuvântul...


© Mihaela Chițac, 2023

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu